2013. január 18., péntek

1.# rész-/Érkezés/

Hellóka , öhm...itt az első rész..remélem tetszik!!: ) meguntam várni és kitettem , úgyhogy jóó olvasást!!puszii!!a kövit 3 komi után hozom!!

                                                                                            ~szöszmösz~


                -Sorelle kisasszony!Fel kéne kelnie!-mondta a szoba lányom , miközben a hajam simogatta.Most ez úgy jön ki , hogy egy elkényeztetett lány vagyok.De ez nem így van , csak egy ideje ilyen az életem.Amióta apám egy nagyon puccos helyen dolgozik.Amúgy én a gettóban nőttem fel , ami ugyebár nem arról híres , hogy nagyon biztonságos és , hogy igazi nagy pénzes emberek laknak ott....
                 -Mindjárt megyek én is , csak még elkészülök!-mondtam a már kimenő Stella-nak.Fogat mostam , megmosakodtam és felöltöztem :                                                 Felvettem a táskám , elvettem az 
 mp4-em és a telefonom , és már mentem le , a bőröndjeim már lent voltak.-Jó reggelt!-mondtam szomorkodva , mert tudtam , hogy ma gimit váltok , méghozzá egy bentlakásost.Távol a barátaimtól , és a pasimtól , Jake-től.Nem tudom , hogy fogom kibírni nélküle , de megbeszéltem vele , hogy most átjön , és így tudok vele szakítani.És már csengettek is , odaszaladtam az ajtóhoz és kimentem.Ott állt elöttem , és nem tudta miért hívtam , szóval belekezdtem.
                   -Tudod , hogy most egy új gimibe megyek , ezért pedig...ne lepődj meg , de.........szakítok.-mondtam és éreztem , hogy elájulok.....Ő csak nézett , és egyszer csak ajkaink összeértek , magához húzott , és a nyelve átcsúszott az ajkaim közt.És mikor elengedett én átöleltem , hosszan és erősen.-Most mennem kell , remélem nem csajozol be olyan hamar utánam.-mondtam már nevetve , ezen ő is jót nevetett , aztán adott még egy puszit a homlokomra és elköszönt , azzal , hogy majd hív.Én bementem és mondtam James-nek , hogy mehetünk , felvettem a nagy sport táskám , James hozta a többit és a kocsi felé vettük az irányt.Betettem hátul , és már indultunk is , még azért betettem egy régebbi telefonom is , hátha esetleg elvennék.Mikor megérkeztünk , egy nagyon nagy és ahogy láttam elég régi épülethez , kiszálltam.Ott egy csomó diák lézengett , én kivettem a táskáim és a deszkám (mindenhova viszem) , már akartam elindulni mikor egy szőke és egy barna hajú csaj állt előttem.
                     -Bocs , útban vagy.-mondtam kicsit nagyképűen , mindig ilyen vagyok idegenekkel...ennek nem sokan örülnek : D.A szöszi csaj , felém tartotta a kezét.
                     -Kooper vagyok!-mondta nagyképűen és én még azt hittem én voltam az , hát úgy látszik nem...-Én a helyedben kicsit tisztelet tudóbb lennék.-mondta fennhangon , én erre csak a cipőjére köptem , letettem a deszkám és intettem James-nek , hogy jöhet.A tuja sor végén megálltam és bementem , ott kerestem a recepciót , meg is találtam....Hát nem olyan amilyennek elképzeltem.Ott egy körül belül velem egy idős csaj ült és rágózott.Odamentem.
                       -Helló , Sorelle Andny vagyok , és most iratkoztam ide be , hova kell menjek?-kérdeztem udvariasan.      
                       -Értem...öhm...akkor te vagy az új csaj , igaz?Jack már vár , menj fel az első emeletre , ott van egy olyan ajtó amin van egy gumi nő , az az iroda ajtója.A cuccod hagyd itt , majd felviszi valaki , ahova tettek az...óóó , ez jó szoba , a 69-es.Ott fogsz "lakni" te is.-mondta-Egyébként én Olívia vagyok.-mondta nagy vigyorral.Felmentem az első emeletre és ott megkerestem azt az ajtót amin egy gumi nő(??) van.Hát ez egy elég fura gimi.Megtaláltam az ajtót és bementem.
                        -Helló , Sorell Andny vagyok , és most iratkoztam ide.-mondtam és bennebb mentem.
                        -Szóval te vagy az új csajszi , és most azért jöttél , hogy lefeküdj velem?-kérdezte , én meg elég fura arcot vághattam , mert megrázta a fejét.-Áhh , bocs , csak a tegnapi alkohol beszél belőlem , most menj a szobádba , már várnak a fiúk.A suli mindjárt kezdődik úgyhogy , jobb ha beilleszkedsz.-mondta vigyorogva , én kimentem és megkerestem a 69-es szobát.Meg is kaptam , benyitottam és egyből egy frissen mosott boxer landolt a fejemen.Undorodva levettem a fejemről és bedobtam a sarokba , becsaptam az ajtót.
                         -Sorelle vagyok.-mondtam magabiztosan.
                         -Ó , hát akkor te vagy a mi kis csaj szoba társunk.-mondta egy CSAK boxerben lévő srác , aki félig átölelte a vállam.-Amúgy , én Randy vagyok , ő Kyle , új srác , Chad , Kyle tesója , ő Tom , nem túl beszédes , ő Ben , a trollunk , Larry , a gimi hárpiájának , Kooper-nek a tesója , és ő David , neki egy csaj sem jó.-mondta és én csak álltam egy csapat boxeres fiú előtt , akik mind engem bámultak.
                         -Oké , három kérésem van , ne nyúljatok a cuccomhoz , a telómhoz és a deszkámhoz.-mondtam határozottan.
                         -Az elsőt már megszegtük , mivel mi hoztuk fel a cuccod.-mondta nevetve David , mire én is felnevettem.      
                         -Nem úgy értettem.-mondtam miközben a szemibe néztem , ő is nézett az enyémbe , és éreztem , hogy mindenki minket néz , de nem érdekelt , csak néztem és néztem , amikor Randy belémkarolt , kizökkentve engem a bambulásból.
                         -Valaki szerelmes?-kérdezte nagyon halkan , hogy csak én halljam.
                         -Csak like , abból még nem biztos , hogy lessz love.-mondtam vigyorogva miközben elindultam az ágyam felé.Ami a Randy és a David ágya mellett volt.-Nem kéne órára menni?-kérdeztem , miközben kivettem egy 5-ot a táskámból.
                          -De , mindjárt , csak felöltözünk.-mondta Kyle.
                          -Oki.-mondtam.Mikor kész lettek mentünk is.Hát az osztályunk elég más , mint a többi osztály , amit eddig láttam.Felültem egy padra mert mindig úgy szoktam.Aztán David felült mellém.
                          -Öhm....David?Kié volt az a boxer alsó?-kérdeztem huncut mosollyal az arcomon.
                          -Amelyik a fejedre esett?Az enyém...-aztán elnevette magát , ezen én is jót röhögtem. 
                          -Milyen óránk jön?
                          -Bűnözés óránk jön.-mondta.Én ezen nagyon elgondolkodtam , minket , bűnözésre tanítanak.Elég fura.-Nem volt még ilyen órád?-kérdezte azzal a nagyon aranyos mosolyával az arcán.
                          -Soha , tudod én viszonylag normális sulikban jártam eddig...-mosolyogtam.            
                          -Amúgy , te tudsz deszkázni?-kérdezte nagyon meglepődve.
                          -Aha , még amikor anyukám élt , akkor tanultam meg , kábé öt éves lehettem....-mondtam , mire átölelt , visszaöleltem , és jól beszívtam az illatát.
                          -Az én anyukám is meghalt....-mondta szinte sírva , átöleltem , jó szorosan , hogy érezze , átérzem a fájdalmát.-Amúgy , amit a fiúk mondtak , hogy nekem egy lány sem felel meg.Nem igaz , csak eddig nem találtam meg az igazit....-mondta . és én halványan elmosolyodtam.
                          -Remélem tökéletes lesz hozzád , és remélem boldog leszel mellette , és azt is remélem , hogy nem Kooper az.-nevettem el magam , erre ő is el kezdett nevetni.
                          -Jah , azt én is remélem , hogy nem Kooper lesz az...-mondta-Ám , te honnan ismered?-kérdezte.
                          -Áh , amikor jöttem , és kiszálltam a kocsiból , ott állt előttem , egy barna hajú csajjal , felém nyújtotta a kezét és azt mondta , hogy legyek tisztelet tudóbb.....erre leköptem a cipőjét.-mondtam , erre már az összes fiú ott volt és engem hallgatott , egyszer csak Randy el kezdett röhögni , aztán Kyle , Tom , Larry , Chad , Ben majd én és David is.Nagyon hangosak voltunk.Aztán odajött néhány csaj.
                           -Sorelle , ő itt a barát nőm , Breacey.-mondta Kyle.
                           -Heló.-mondta a lány , és megölelt.Nagyon aranyosnak tűnt.
                           -Sorelle , ő Fernesty , a csajooooom.-mondta Chad.
                           -Mondtam már ezerszer , hogy a csajoooooom , elnevezést nem szeretem , te izomagyu.-mondta Fernesty.-Amúgy örülök , hogy megismertelek , élőben még cukibb vagy.-mondta Fernesty-Amúgy , szólíts csak Nessy-nek.
                            -Oki , de , hogy , hogy , élőben?  -mondtam.
                            -A suli honlapon fent vannak az új diákok.-legyintett.
                            -Értem.-mondtam.
                            -Áhh , London gyere ide!-mondta Randy egy csajnak.-Nah hát London , ő itt Sorelle , a mi kis hugicánk.-mondta Randy , teljes átéléssel.
                            -És ő , gondolom a barát nőd , de édi vagy.-mondtam , mivel , hogy az a csaj nagyon cuki volt.
                            -Akkor nézd meg Lucia-t , na ő cuki.-mondta és elém tolt egy nagyon cukor falat csajszit.
                            -Ne tologasd a barát nőm , ha megkérhetlek.-mondta Tom és Lucia mögé állt.
                            -De sütiiiii.-mondtam miközben őket néztem.
                            -Süti??Hol?-kérdezte Lucia.
                            -Tényleg , hooool??-kérdeztem én is.
                            -Nincs séhol sűti.-mondta értetlenül egy francia akcentussal rendelkező csaj.Kiderült , hogy Cloé-nak hívják.Aztán még megismertem Amanda-t , Anasy-t , Breacey-t , Chelen-t , DarCy-t , Debby-t , Hope-ot , Liliana-t , Lottie-t , Mandy-t már ismerem (rég találkoztunk) , Pretty-t és Prissila-t.Nagyon aranyos osztályom van.Egyszer csak nyílt az ajtó és a tanár(??) lépett be , tök nyúzott ruhában és felborzolt hajjal...Utána pedig egy csaj , mégnyúzotabb ruhával és borzoltabb hajjal...
                             -Ez ki?-kérdeztem a csajra mutatva , aki leült a lányok körében.
                             -Ő Nicole , a tanár meg Olly.-mondta Randy.
                             -És járnak?-kérdeztem.
                             -Jah.-mondta David.
                             -Akkor , én Olly Kazucci vagyok és a bűnözés tanárotok.-mondta , aztán folytatta-Valaki új diák?-kérdezte.A fiúk rám , a lányok Kyle-ra mutogattak.-Jó , szóval a neveiteket ha kérhetném.-mondta nagyon artikulálva.
                               -Én Kyle vagyok.-mondta.
                               -Én meg Sorelle.-mondtam.
                               -És ti vagytok a Chipmunk's mókusok!-ordította be DarCy , mire még a tanár is elröhögte magát.
                               -Figyelni!!Mindenki!!!-mondta Olly-Szóval , képzeljétek el.Bűnözők vagytok , és el akartok lopni egy...ööö.....festmény.Milyen módszerrel juttok be a múzeumba?-kérdezte Olly.
                               -A csatornán át.-mondta Breacey.
                               -Ez jó!Bejutottunk , már mindenki elment , pont a festmény előtt állsz és leemeled.Elviszed egy olyan helyre ahol nem keresnek meg téged se és a festményt se.Azt el felejtettem mondani , hogy miközben másztál vissza egy túszt is ejtesz.Mit teszel , hogy küldjék neked a pénzt amit mondasz , a festményért?-kérdezte titokzatosan.
                                -Levágom a túsz fülét és elküldöm borítékban a múzeumnak , azzal a levéllel , hogy ha életben akarják látni , akkor küldik a zsét , vagy a tökinek annyi.-mondtam kicsit hangosan.
                                -De a túsz nő.-mondta Olly.
                                -Akkor a csöcsinek , nekem mindegy.-mondtam mire mindenki felröhögött.Amikor már Olly meg akart szólalni , de A kör cimü filmnek az egyik jelenet zenéjét hallottam.
                                -Szóval levágjuk a fülét a csöcsinek??-kérdezte David röhögve.
                                -Pontosaaan.-mondtam lassan , aztán megszólalt a Bangarang Skrillex-től.Felvettem a telefonom.-Sziaaa , már vártam , hogy hívj!-mondtam Jake-nek.
                                 -Tudom , mit csinálsz?-kérdezte.
                                 -Hát , most jöttem ki bűnözés óráról , David-el.-mondtam természetesen-Te?
                                 -Milyen óráról?-kérdezte csodálkozva.
                                 -Bűnözés.-mondtam természetesen.
                                 -Úr Isten!Amúgy én hallgatom a többiektől a kérdéseket , hogy te hol vagy...-mondta szórakozva.
                                 -Jah , és mondtad , hogy más suliba iratkoztam?
                                 -Igen , még óra elején , és képzeld valaki úgy örült ennek , hogy elkezdett táncolni az asztalán.-mondta.
                                 -Hadd találjam ki , Susi volt.Igaz?-kérdeztem , mert Susi valamiért szívből utál engem.Nem tudom miért. : D
                                 -Milyen okos vagy.
                                 -Tudom.
                                 -De ki az a David?-kérdezte és én éreztem , hogy elpirulok.
                                 -Ő az egyik osztály társam.-mondtam , viszonylag nyugodtan.
                                 -Értem , mennem kell , mert ezek itt egy folytában nyaggatnak.-mondta.
                                 -Oki , akkor még beszélünk.-mondtam és letettem.David érdeklődve nézett rám.
                                 -Ki volt az?-kérdezte.
                                 -A volt barátom , Jake.-mondtam.
                                 -Bemutatsz majd engem , neki egyszer?-kérdezte mosolyogva.
                                 -Természetes , amúgy most mi jön?-kérdeztem én is mosolyogva.
                                 -Angol , Miss. Csöcsi-vel , aki a nyelveket tanítja.-mondta.
                                 -Ez az igazi neve?-kérdeztem furán.
                                 -Nem , de az órái úgy telnek , mintha egy sexbárban lennél.-mondta komolyan , aztán elröhögtem magam és ő is.Miután elteltek az órák (angol , bűnözés , portugál , francia) visszamentünk a szobánkba.Én eldőltem az ágyamon és "relaxálni" próbáltam.Egyszer csak David rám ugrott és el kezdett csikizni.
                                  -Jeeeszuus , neee csikizzzz mááár.-kapálóztam és próbáltam nem röhögni.
                                  -Deee ,  könnyű téged csikizni.-mondta még mindig csikizve engem.
                                  -Majd meglátjuk.-mondtam , megfogtam a vállát és lelöktem az ágyamról.Most már én kezdtem el csikizni.-Na kit könnyű csikizni??-kérdeztem röhögve.
                                  -Mindent visszavonok!!Csak ne csikizz!!-mondta nevetve.
                                  -Oki.-mondtam , abbahagytam és elnyúltam mellette.Az ujjain érték egymást , a pillangóim a hasamban őrülten repkedni kezdtek.Akkor tudtam , szerelmes vagyok David-be.De elkaptam a kezem és felé fordultam.Adtam egy puszit az arcára , mire elmosolyodott.
                                   -Akarsz deszkázni?-kérdeztem.
                                   -Persze , csak előkeresem a deszkám.-mondta és keresgélni kezdett.Mikor megkapta láttam , hogy egy "istenkirályüberfasza" deszkát szedett elő.
                   

                                      -Ez nagyon jól néz ki!-mondtam.
                                      -Kössz , a tiéd is.-mondta és megfogta a derekam.Így mentünk ki , és mindenki minket nézett.Ez azért fura érzés volt , de elfogadtam...-Öhm.....ez kicsit fura volt.....-mondta.
                                       -Tudom , nekem is , de legalább mi tudjuk , hogy csak barátok vagyunk...-mondtam és a hangomban volt egy kis elkeseredés.
                                        -Igen , igazad van.-sóhajtotta-Te menj előre , én megyek utánad.-mondta.
                                        -Oki.-mondtam és már mentem is előre.

§David szemszöge§


                                     Amikor bent voltunk a szobánkban , úgy 10 perce.Ráugrottam Sorelle-re és csikizni kezdtem.Nem tehetek róla , az a lány egyszerűen ellenállhatatlan.Mikor megláttam , tudtam , hogy tökéletes nekem...Egyszer csak megfogta a vállam és levetett a földre , és ő kezdett el engem csikizni.Amikor befejezte elterült mellettem.Vettem egy nagy levegőt és megérintettem az ujjait.Nem tudom miért , de ő elvette a kezét és adott egy puszit nekem.
                                    -Akarsz deszkázni?-kérdezte.
                                    -Persze , csak előkeresem a deszkám.-mondtam és keresgélni kezdtem.Meg is találtam , ő megdicsérte és már mentünk is ki.Megfogtam a derekát , furcsa módon mindenki minket nézett...-Öhm....ez kicsit fura volt...-mondtam.
                                    -Tudom , nekem is , de legalább mi tudjuk , hogy csak barátok vagyunk...-mondta és a hangjában volt egy kis elkeseredés.
                                     -Igen , igazad van.-sóhajtottam-Te menj előre , én megyek utánad.-mondtam.
                                     -Oki.-mondta és már ment is előre.Sorelle olyan elevenséggel megy a deszkán , mint kevés profi.Olyan aranyos volt , miközben durvábbnál durvább cseleket csinált.Azt hiszem szerelmes vagyok.Miután feleszméltem én is utána mentem.Jó néhány utcával arébb megálltunk egy nagyon régi ház előtt.Oda leültünk és én a nap felé fordultam.Sorelle ezt megörökitette és meg is mutatta a fényképet.
Ilyen kép még nem készült rólam , de ennek ellenére elég jó lett.
                                    -Most én csinálok rólad egy képet!-jelentettem ki.
                                   -Nem.-ellenkezett.
                                   -De de , na , csinálj valami jó pózt!-parancsoltam rá.
                                   -Na jó , de csak akkor ha megcsinálod azt az ellenállhatatlan mosolyod...-mondta elpirulva.
                                                           -Jó.-mondtam és megcsináltam azt az "ellenállhatatlan" mosolyom.Elröhögte magát és megölelt , utána meg felült a hintaágyra és egy pózolt egyet.Csinálatm róla egy képet és megmutattam neki.Neki is tetszett a kép , miután egy csomót beszéltünk , mentünk is.
A visszaúton elág jól megismertem Sorelle-t , nagyon fiús lány , ezt az öltözékéből is észrevettem már.De még kedves , nagyon aranyos és egy kicsit nagyképű is.Mondott valami olyasmit , hogy az apukája plazma TV volt és az anyukája vattacukor , igy lett ő , egy nagyképű cukorfalat.Ez valahogy igy igaz.

 §Sorelle szemszöge§ 

                                   David olyan jó fej.Miközben deszkáztunk végig hülyültünk.Amikor beértünk a szobánkba , valamin nagyon röhögtünk.A többiek mind minket néztek , de mi csak nevetni tudtunk.
                                   -Ti mit ittatok?-kérezte Ben-Én is kérek!!Muhahaha!-mondta és nevetni kezdett , mi pedig összenéztünk és összeesve a földet ütögettük , úgy röhögtünk.Mikor már "észheztértünk" , lepakoltuk a cuccunkat.Valaki kopogott és bejött , én felvont szemöldökkel néztem a belépő Kooper-re.
                                   -Sziasztok fiúk és hányok.-mondta nyugodt hangon én azt hittem , hogy odamegyek és felképelem , de akkor még nem volt annyi harag bennem.Hát majd lesz és akkor megkapja.: D.-Hoztam a tegnapi buli képeket és az új bulinak a lapját is.-mondta vigyorogva , nekem inkább vicsornak tűnk , de mindegy.
                                    -Oké hugi , de most menj!-szólt rá Larry , mint azt megtudtam a délelött , nem birja senki.Csak Jenette , de még ő sem bizti...-Most!-mondta lassan és szikrákat szórt a szeme.
                                    -Oki , na csak idehoztam.-mondta és én egyből észrevettem , hogy azt a szót használja , hogy "oki".Amit ugyebár csak én szoktam , de ez nem csak nekem tűnt fel.
                                    -Jól hallottam , hogy azt mondta "oki"??-kérdezte Randy.
                                    -Igen , én is hallottam.-mondta Chad.
                                    -Fiúk , ti tudjátok , hogy a hugom mindenkit utánoz.Sorelle , ezt csak azért csinálja , mert nincs saját egója.Na jó van neki , de mindig hozzáadott egy rész valakiéből , és ez a valaki most te vagy.Mindenkinek azt akarja megmutatni , hogy ő a jobb , mert ő a te egódat felhasználva akarja azt mutatni , hogy ő az igazi közületek.Nem pedig te.De ezt már te nyerted , azzal , hogy azonnal nem pofoztad fel.-mondta Larry , ezen elgondolkodtam." igazi közületek" mondogattam magamban.Odamentem Larry-hez és adtam neki egy puszit.
                                     -Köszönöm.-mondtam , aztán eszembe jutott valami-Amúgy felképelhetem a hugod??-kérdeztem nagyra nyilt szemekkel.
                                      -Természetes.-mondta nevetve.
                                      -Srácok , tiz perc múlva vacsora.-mondta Tom.
                                      -Akkor én átöltözök , egész nap ebben a cuccban voltam.-mondtam.
                                      -Oké , de ne kezd azt a dumát , hogy "jajj ne nézzetek máár" , jó?-kérdezte Kyle.
                                      -Oki , amúgy sem vagyok olyan.Engem nem nagyon zavar , hogy hét fiú engem néz.Boxeresen.-mondtam nyugodtan , tényleg nem vagyok az a fajta lány aki szivrohamot kap amikor meglátja egy fiú fehérnemüsen.
                                      -Végre egy normális csaaj!!-mondta Randy.
                                      -Kössz.-mondtam és el kezdtem vedkőzni.Ez lett az eredmény:

 
                                      -Kész vagyok!!-mondtam a fiúknak , akik eddig mind engem sasoltak.-Valami baj van?Úgy néztek , mint akiket fejbe vertek.-mondtam csodálkozva.
                                      -Tudod Sorelle , ezt egy bunkó úgy mondaná "jó a szélvédőd" , de mi kultúrált emberek vagyunk , és úgy mondjuk...-akarta volna folytatni Randy , de Tom beleszólt.
                                      -Jó a melled!!-mondta Tom és mindenkiből kitört a röhögés.Éljenek a kultúrált gimisek!!: D Miközben lefele mentünk , ráugrottam David hátára , és igy mentünk be az étkezőbe.
                                      -Jó a melled!!-ismételte meg Chad orditva , a nap beszólását.Ami hangos nevetést váltott ki a fiukból és belőlem is.Mindenki minket nézett , egy csajt aki egy pasi hátán van , egy másik pasit(Kyle) aki egy másik srácnak(Randy) ad egy zsepit , mert megkönnyezte az oltári poént.És a többit nem sorolom , mert ők mind a földön fetrengtek.Kivéve Tom-ot , aki fura módon áriázott(??).Halkan leszálltam David hátáról és együtt mentünk az asztalunkhoz.Miután kajáltunk Olly felállt és megszólalt.
                                      -Figyelem , minenki!!-mondta , aztán folytatta-KAJACSATAAA!!!-orditotta és mindeki elkezdett dobálózni a kajával.David hirtelen megfogta a kezem és elrángatott a helyszinről , a fiúk vették a célzást és jöttek utánunk.Amikor beértünk a szobánkba David megszólalt.
                                       -Boccs , hogy kihagytad , életed első gimis kajacsatáját , de most túl fáradt vagyok ahoz , hogy reggel az emberek között kezdjelek keresni.Mert ebből mindig valami hajmeresztő buli lesz.-mondta mélyen a szemembe nézve.
                                       -Oké , akkor én megyek fogat mosni.-mondtam és kirángattam a táskámból a neszeszerem.Miután fogat mostam és zuhanyoztam , visszamentem a szobánkba.A fiúk mind az ágyuk karfáján ültek és felém néztek , félreforitottam a fejem és összehúztam a szemem.
                                        -Mi folyik itt?-kérdeztem rosszat sejtve.
                                        -Semmi , nem akarsz lefeküdni?-kérdezte Tom.Lassan mentem az ágyam felé és mikor odaértem az első ágyhoz , megtudtam mi vár rám.Mivel , hogy kétfelőlről , két kéz csapott bele a fenekembe...Nem nagyon zavar az ilyesmi , igy tovább mentem és mikor már a saját ágyamhoz értem David megajándékozott a világ legszebb mosolyával.Ő csak belemarkolt a fenekembe és megfogta a derekam hátulról.Kisebb szivrohamot kaptak a pillangóim és kirázott a hideg , csak egyetlen egy embernél volt ilyen érzésem , Jake-nél.
                                        -Jó éjt , Sorelle!-huttogta a nyakamba , amitöl kirázott a hideg.
                                        -Jó éjt , David!-mondtam már én is suttogva.Miközben visszapakoltam a cuccom a táskámba , körbenéztem-Minden este ezt fogjátok csinálni?-kérdeztem perverz mosollyal az arcomon.
                                        -Lehet , de az is lehet , hogy más szertartás lesz.-mondta Randy vigyorogva.
                                        -Öööö...izé.....oki.-mondtam összehúzott szemekkel.És ez után reggelig aludtunk.



    Nah hát ez az első rész!! Remélem tettszik!! Irjatok komikat!! 3 komi , a kövi részért!! pussz :**

                                                                                                 ~szöszmösz~
 
 
                                                                                        

                              
                                         
                                     
       



                                                                                    

                           









5 megjegyzés:

köszi, hogy komiztál!! *DoRcs